Prečo sme včera viac nečítali o Kiskovi?

19. októbra 2017, tribunaludu, Nezaradené

Každý deň si zvyknem v rýchlosti prebehnúť všetky známe stránky so správami. Včera tomu nebolo inak, ak ma niečo zaujme, otvorím si to. Na stránkach Nka a SMEčka sa na mňa vysypalo veľké množstvo správ a nástenke, o Ficovi, o Kaliňákovi a o množstve ďalších vecí. Cieľom týchto správ bolo očierniť vládnu časť politického spektra.

Keď som si otvoril objektívnejšie stránky Hospodárskych novín, nestačil som sa čudovať, na akú udalosť som vďaka neobjektivite niektorých médií zabudol. Prezident Kiska vypovedal v parlamente a azda mám pravdu, že by si ľudia zaslúžili mať aktuálne informácie o jeho významnej kauze, akú doteraz žiadny prezident nemal.

Dôvody ignorancie Kiskovej návštevy v parlamente sú viac ako jasné. Niektoré médiá sú totižto vďaka ich vlastníckym štruktúram priam až povinné prezidenta chrániť. No, a pokiaľ by mala vyjsť o ňom nejaká negatívna informácia, radšej ju nevydajú. Nepripomína vám to niečo? Mne áno – cenzúru.

Kiska v parlamente musel odpovedať na veľmi nepríjemné otázky týkajúce sa jeho daňových podvodov, na ktoré odpoveď nenašiel. Ani sa mu nečudujem. Existuje celkom pravdepodobný predpoklad, že je v tejto kauze vinný a teda je logické, že na otázky sa z tejto pozície odpovedá veľmi ťažko.

Opozícia ho samozrejme podržala. Dostálovi z SaS dokonca stačili jeho odpovede. Nuž, asi len ostáva skonštatovať, že je super, že sa Dostál nezamestnal ako vyšetrovateľ alebo ako sudca, lebo ak by mu toto stačilo na obhajobu trestného činu, v jeho súdnej sieni by padali naozaj katastrofálne rozsudky.

PS: Zaujímavé, že keď si Kiska ide do parlamentu odrecitovať tie dlhé ničnehovoriace chvíle, ktoré nazývame správou o stave krajiny, všetky jeho médiá o tom píšu ako o top udalosti. Počas revolúcie sa naozaj neštrngalo na to, aby nám tu potom nejaký scientológ obnovoval cenzúru.